CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag 27. november 2011

A card for Fathers Day

Made this card for my father-in-law on the celebration of fathersday here in norway, it was at the 13th of November.
Just havn't got around to publish it yet... :)

Made it clean & simple (made a lot of clean & simple lately, kind of getting the hang of it :D )
Used papers from a paper book-pad I got for my birthday, and used a digi stamp from robyn's fetish, coloured it with touch markers.

Hope you like it :D


also used my hart punch from MS, mini alfa stickers from (sorry don't remember) and some ribbon I bought this autum.


Thanks for looking!
big hugs
Linda S. L

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Et lekkert kort, Linda. Håper svigerfaren din likte kortet - det gjorde han sikkert. Moro med C&S, hvis man får det til. Syns du gjør det, jeg sliter bare litt. Syns liksom noe mangler, på den type stil... Jaja, sånn er det nå. Jeg håper jeg får ånden over meg til å pakke inn de kalendergavene i morgen evt tirsdag, vennen. Beklager det, men jeg brukte fredagen (som jeg skulle ha pakket inn gavene dine) til å rydde på scrapperommet. Det tok mye tid, i og med at hylleplassen ble halvert. Men nå syns jeg det ble mye bedre, og hyggeligere å være to der inne også. Og en bitteliten sengeplass ble det og. Kjekt med besøk, eller når gubben snorker ;-). Jeg sms'er deg når kalenderpakkene sendes, håper å få sendt gubben ned på postkontoret snarest... Klem! :)

Nicole sa...

Nice, just nice (clear and simple :o))