CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag 21. september 2010

Vinneren av min Kort O Mania Blogg Hopp RAK!!

Hei hei!

Så utrolig gøy at så mange var med på blogg hoppen vi hadde inne på Kort O Mania Utfordringsbloggen!
Knall morro!
Og jeg lovet selvklart en liten RAK til alle dem som var innom meg å hentet bokstav & la igjen et spor!
Det var 57 stk som la igjen et spor:
Og den heldige, trukket via Random. org, er;

Og når jeg teller meg nedover, ligger det på plass 38 dette navn og teks;

Gro sa...

Gratulerer med 1 årsfeiringen :o)

Send meg en mail på linsal_79(at)hotmail(dot)com
med din kontakt informasjon,
så sender jeg denne;
så fort som mulig :D

Gratulerer så mye Gro T!! :D

klemmmmm fra
Linda S. L

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Gratulerer til heldige Gro:-)

Gro sa...

Jippi. Heldige meg :o) Sender mail straks.

Klem :o)