CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag 11. januar 2009

~ Christmas Gift - The Shopping ~

Hi folks! :)
For Christmas I got a gift card from my brother and sister in-law, from the store 'Hobby Himmelen', it lies in Kristiansand.
And before I left for the hollydays, I stept by the store and shopped *lol* I got a gift card saying 400NOK, but I shopped for over 700NOK *lol*
It's just not possible to get out from a scrapping store with only to buy for 400, right? *lol*
Here is what I bought :)
(click on photos for larger view)






So, know... I just have to get well so that I can scrap again! :)
later I will publish som birthday cards, but I think that has to be tomorrow, know I'm very tired and feeling warn out.
so long!
TFL!

3 kommentarer:

Solrunn sa...

Aller først... God bedring;)

Wow så mye flott du fikk kjøpt deg da... for 400 kr. hehe;) Kjenner meg utrolig godt igjen.
Jeg har også den linjalen fra Tim Holtz, den er bare helt super;)

Ønsker deg en strålende uke, håper du blir frisk snart;)

Jeanette sa...

Så herlige ting du handla da. Jeg er imponert over at du landa på 700 og ikke 400, ble jo bare 300 selv da. Jeg har fått gavekort fra mannen på 500 hos Steffens... har ikke tatt og brukt det enda. Selv om jeg handla ark der for 140 på fredag i forrige uke.

Flotte kalendergaver og After Eight bokser. Jeg er også superfornøyd med gavene mine. :)

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Det er en overraskelse til deg i min blogg... God bedring!