CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag 9. november 2008

~ Shopping ~

On Saturday I was at Bikuben, and shopped for all the money I got for my birthday!! and some more *lol* And I finished the christmas callender that I was to buy for Jeanette :) *jippi*
and I send a really big thanks to My 'man'!! He is just so nice!! He looked after the kids when mummy shopped! :) And I was shopping for over 1 and a half hour!! :) :) :) I could have bin there musch longer...buuut didn't have the money for that *lol*

And here is what I got!! ;














***

On Thursdagy, one day after my birthday. I went by Steffens Hobby and bought a present for my sister :) And I couldn't Offcouse not come out of there without something for my self *lol* - And here is what I bought that day :)

7 kommentarer:

Jeanette sa...

Wow... *dåne* Du handlet mye... *fnis* Prisen, ehe. Den har vel ikke mannen din fått høre, eller? Nå vet jeg jo ikke hvor mye bursdagspenger du fikk... men du fikk kanskje ikke så mye ;). Flotte ting da. Den scalloped punchen i lyseblå. Den lette jeg etter, men fant den ikke. Kanskje sjekke på nettet...
Utrolig mye snasent her. Gleder meg til å se hva du klarer å produsere. Jeg lager julekort for harde livet... Er nå ferdig med det 15. kortet i kveld... Må nok sitte i morgen kveld og onsdag og. For jeg har litt lyst å bli ferdig med alle i løpet av neste uke, jeg. Til Kreativ Hobbys utfordring altså... Ha en fin søndag! :)

Maren sa...

Å fyttigrisen!! For en vanvittig bra bursdagsgave du har kjøpt deg :) Skal si det var mange godbiter der!! Nå kjenner jeg at det rykker litt i shoppehånda mi også... Så snill du er som legger igjen så koselige kommentarer i bloggen min, Linda :) Det setter jeg utrolig stor pris på! Tusen takk!! Ha en riktig så fin dag :)

Fantepie sa...

Å jøjje mej! Du har jammen fått handla deg masse flott! Heldige du altså!

/Stine sa...

Wow, lekker shopping ;D

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Det var da voldsomt til shopping!!! *smiler*
Sikkert vel forunt! Her i gropa skal det ikke shoppes noe mer før jul!

Marita sa...

Åh, herrejesus for en handletur du hadde vært på da :p SÅÅ utrolig mye lekkert på fikk kjøpt! Kjenner jeg er litt misunnelig nå altså ;o) (Jeg satser forøvrig på at jeg vinner på vikinglotto'n i morgen, isåfall skal jeg shoppe til jeg dropper ;o) ) Gleder meg til å se alt det flotte du skal lage!!

Mokka sa...

OMG så mye fiiiiiint!! Litt misunnelig nå ja, hehe. :)