CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag 7. mars 2009

Lyst på sukkertøy? skjekk ut Scrapping the Music-på norsk


Scrapping The Music - på norsk, har en flott liten sukkertøy som dem vil feire over 20 000 besøk med, ja og at det er så mange faste som følger med og mange andre gode grunner :)
~~~~~
Hva må du gjøre for å vinne denne premien?
Vi har jo pratet litt om Lista vår. Vår herlige bloggliste - som er stappfull med inspirasjon - det er snart 100 scrappere og kortlagere som er oppført der!!:)For at du skal vinne vårt Sukketøy skal du enkelt og greit bli inspirert av Lista vår!!!- Du skal besøke minst 5 av bloggene på Lista vår (se blogglisten nederst på høyre side). Legg igjen noen hyggelige kommentarer. Besøk gjerne blogger til noen du ikke "kjenner".-Lag et innlegg i bloggen din. Der skal du legge igjen linkene til de 5 som du har besøkt. Fortell gjerne hva som inspirerte deg hos de forskjellige.-I tillegg vil vi at du skal pynte opp med dette bildet i bloggen din.(bildet kan dere se på toppen av inlegget mitt her)
~~~~~
Da jeg skjekket ut listen der, fant jeg så utrolig mange flotte scrappere. Jeg tror jeg kikket gjennom ganske så mange! fy flate hva dem kan få til å kreere! wow!
Jeg vil gjerne nevne 6 av dem jeg var innom :) Helt fantastiske scrappere og hvor jeg garantert kommer til å titte innom igjen for inspirasjon. Det burde du og absolutt gjøre ;)
~~~~~
Surfines Smurferi; Hun lager helt fantaskiske kreasjoner, syns stilen hennes er herlig og skulle ønske jeg klarte å scrappe så nydelige farger.
Idun; Hennes stil falt jeg fullstendig for, likte oppbyggingen i layoutene og pyntingen :) følte litt at dette og var ''meg'' og kommer deffinitivt å stikke innom der når jeg står fast :) :)
Jeanie's lille verden; Hennes kreasjoner er fabelaktige, farerike og herlige! mye deilige stasj :)
Pia; Her var det utrolig mange flotte, flotte kresjoner! digger hennes måte å sette opp en layout på :)
Galleri Nina; Når du kommer inn i Nina's blogg, blir man glad av å se alle fargene hun bruker, skulle gjerne likt å 'lært' å scrappe med farger og få så flotte resultater!! :)
Marianne-skorpionens rede; som skorpion selv, måtte jeg innom denne bloggen sa jeg til meg selv *knis* Og skuffet ble jeg jo IKKE! Kjempe flotte kort og layouter lager hun! digget rockabilly kortet hennes, bare rå kult :) :)
~~~~~
Har du tenkt noe over hvorfor det er inspirerende å scrappe etter musikk/tekst?
~ Ja, jeg har tenkt over dette, da jeg scrappet en layout etter den første (ekstra) oppgaven til STM, fant jeg ut at det var utrolig lett å legge til en overskrift til et bilde når man hadde en tekst, på en måte. Når jeg har laget en LO, sitter jeg i evigheter for å finne en overskrift som passer. Men med en tekst fra en sang, kunne jeg bare plukket ut bildet etter en teks! så mye lettere! Og da STM kom på norsk, hoppet jeg i stolen :)
Jeg har desverre ikke fått scrappet like mye etter sangene her som jeg skulle likt å gjøre, men det har desverre falt seg slik at andre ting har jeg måtte gjøre ferdig først! MEN, jeg kommer deffinitivt til å finne masse inspirasjon inne på STM, og kommer garrantert til å bruke tekster fra sangene dem legger ut. Gjør arbeidet med overskrift til bilder som en lek :) :)
Fristen for det lekkre sukkertøyet er 27 Mars!!!
~~~~~
Forresten! Du rekker å scrappe etter disse sangene dem har ute nå;
Ut mot havet - frist nå på mandag kl 24.00
Sommerfuggel i Vinterland - frist 23.03.09 kl 24.00
Jeg skal i hvertfall scrappe ikveld!! :) :)

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Så hyggelig at du har vært inne hos så mange på Lista vår - det er jeg helt sikker på at dem setter pris på - og i tillegg så har jo du fått masse flott inspirasjon:)
Takk for at du deltar på Sukkertøyet vårt:)

Kos deg med scrappingen i kveld:)

Gleder oss til å se mer fra deg:)


God helg videre:)

MacNina sa...

Hei! Vil bare få takke for de fine ordene på bloggen min. Utrolig gøy å få en så fin tilbakemelding! Tusen takk :)

Marianne/skorpionen sa...

Tusen takk for koselige kommentar i bloggen min!

Wenche sa...

Så fint at du har skrevet litt om hver enkelt blogg. Da bare måtte jeg besøke dem også!