CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag 15. september 2009

~DT Scrap 'O' Mania - Utfordring #1~

Da er dagen endelig kommet! ~Scrap 'O' Mania's~ utfordring nr 1 er lagt ut!!
Oppgaven lyder;
~lav et kort, box. æske pose eller hvad du ellers finder på, den eneste betingelse er at der er brugt minimum 1 stempel der på, så vi starter lige så stille ud med en udfordring de fleste har matrialer til:) vi glæder os meget til at se jeres skønne bidrag.og håber i vil hygge jer her inde på bloggen.~

Her er mitt DT-bidrag:
Jeg har laget en liten eske, og jeg endte opp med juletema på denne, litt sånn romantisk juletema egentlig :) Jeg har brukt; bazzil, mønsterpapir fra Craft Paper, blonde fra Stoff & Stil, masser av roser, Kaizercraft perle bling, TH ringer, snøkrystall charm, prima say it in pearls, har sydd med symaskin rundt de fleste kanter, stempel motiv er fra Crafty Individuals og stemplet på glossy og malt med distress :)

detaljer foto;



Stikk innom Scrapp 'O' Mania vell, og skjekk ut hva resten av Design Teamet har laget! Det er såå mye fint å se. Og jeg gleder meg enromt mye til å ta blogg runden for å se på hva dere lager utifra oppgaven :) :) Håper mange vil bli med! :)

klemmmmm

8 kommentarer:

Anne Bente sa...

denne var bare sååå flot ,vild med alt.

Aud Kirsten sa...

Åh, denne var kjempelekker!
Ha en fin dag:)

Klem:)

Jeanette sa...

Flott denne var! :) *klem*

Benedicte sa...

så flott gaveeske du har laget


klem fra Benedicte

Vibeke sa...

Denne var kjempefin Linda:)
Nydelig pyntet:)

Anne M sa...

Vakker boks du har pyntet LInda! Fint stempelmotiv du har malt.

Kjellaug sa...

Vet du denne esken var bare ett lekkert syn. Må se litt til jeg..nyte den i fulle drag.

Linda Brun sa...

Kjempelekkert kort. Herlig stemning i kortet !

Linda