CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag 5. september 2009

~ Endelig kan jeg annonsere den store nyheten! ~

Jeg har fått den store ære å få bli en del av Anne Bente sitt Design Team inne på Kort 'O' Mania!!
Er jeg heldig eller hva! Tusen takk til Anne Bente!
Vi har oppstart 15 September!


Jeg gleder meg stort til dette og gleder meg til vi legger ut første oppgave!
Den kommer 15 September!
Ikke minst, gleder jeg meg til å få jobbe med den flotte gjengen i DT :)
Stikk innom da vell og ta en titt på den flotte DT gjengen! klikk på bildet så kommer du direkte til bloggen :)
Ute nå har vi også en blog candy som går fram til oppstart! gøy å få med seg litt snaks og ;)

I can finally announce the big news, I'm a proud DT-member over at Anne Bentes new challenge blog called ~Kort 'O' Mania~!! I am so excited! A big thanks to Anne Bente for wanting me on the team :) We start up on the 15th of September, and thats the day for the first task aswell! Come take a look and check out the fab DT-team! And we also have a blog candy running ;)
click at the logo and you will come stright to the blog ;)
Have a great and creative weekend to all!
big hugs

5 kommentarer:

Anne M sa...

Gratulerer som DT medlem, vel fortjent:)

Jeanette sa...

Gratulerer så mye, vennen! Dette unner jeg deg, du er så flink så! Gleder meg til å følge med her. *klem*

Vibeke sa...

Gratulerer så mye Linda!! Så moro:)

Karina Beck sa...

Tillykke. Jeg glæder mig til at deltage og følge med.

Anonym sa...

Gratulerer til deg også! Så moro å bli DT, det er absolutt en anerkjennelse av det du lager! Og det ser da absolutt ut til å være fortjent! Takk for søte ord til meg! Jeg har vært rimelig høy i kveld! :)