CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 7. august 2008

''en liten pike spire''


her har jeg brukt;
BO-BUNNY's 'back to backs mønsterark
Basic Grey Chip Stickers two scoops og Sultry
Distress Ink 'tattered rose'
6x12 LO

Først vi jeg informere om at jeg kommer til å ta nytt bilde av denne layout, ikke bare pga dårlig kvalitet på bildet, men jeg skal gjøre non få endringer på denne ved å putte på sånne små stickers alfabet :)
Ellers så har jeg kjørt en ganske enkel 'fri fantasi' layout på denne mage lo'n. Er i grunn fornøyd sånn som den er :)
Her er jeg ca 1 uke i fra f ødsel, med Viktoria :)
Here I have done a sort of "free fantacy" layout. And I'm actually pleaced wtih it , as it is.
Here I am ca 1 week from giving birth to Viktoria :)


Ingen kommentarer: