CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag 16. august 2008

Oh Noooo!!!

What shall I do?
I've managed to bust/destroy my Camera to day!!!
OH NO!! what to do?? I just cant live without a camera...not that it's a crisis coming to have pictures to scrap though *hehe* But, I can't take picture of anything new andt that is such a bommer!! :(
and I don't have the money to buy a new one :( even though I REALLY want the CANON EOS 450D.... buuuuut, *hehe* don't got the money...nope :(
so I really hope that it dont cost too much to fix my camera. fingers crossed :)

5 kommentarer:

Vibeke sa...

Så kjedelig!! Jeg hater når det skjer slike ting..
Håper det sukker opp noen uventede penger så du kan kjøpe deg nytt kamera:):)

Jeanette sa...

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det kameraet datt... trodde du holdt det, jeg. *buhuuu*

Håper dere får fikset det (at det ikke er så dyrt), ellers får du låne penger av meg til nytt kamera imens...;). Kan det altså. Kamera måååå man ha.

Linda S. L sa...

takk :)
ikke vet jeg helt hvor dem uventa pengene sku ha dukka opp henn vibeke, meeeen jeg håper *ler*

jeanett; tusen takk for tilbudet, du er god. meeeen, ja du vet ;)

klem linda

mi@ sa...

Hvordan går det med kamera? Har du fått fikset det eller kjøpt nytt?

Kan ikke være scrapper og ikke ha kamera *lol*

Så bra at du har gjort bloggen internasjonal! :D

Linda S. L sa...

hei Mi@, kos at du titter innom og legger igjen 'spor'
Ikke no nytt ang kamera fronten nei, jeg bruker foreløpig mobilen min, blir ikke likebra bilder men, det duger for nå :)
skal te byen imorra, så får se om jeg får levert det inn da :)

:)prøver meg i hvertfall på å internasjonalisere ... men engelsken er ikke sååå god men men :)
takk :)