CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 14. august 2008

Internationaliserer min blogg/making mye blog international

Jeg prøver da å gjøre om en del av mine innlegg, slik at -om-hvis- det skulle komme noen andre språklige personer for å titte, så kanskje dem skjønner hva det er som står. litt i hvertfall :)


I'm trying to redo some of my inlays(?), so that, if and maybe, some others than nordic people tumbels by, they will maybe understand a bit what that is, that im writing about :)
im not that good in english writing, but i'll do my best :)

4 kommentarer:

Anne M sa...

Flink du er som bruker engelsk også!

Ligger en award til deg i bloggen min;)

{ Kristina } sa...

Så råååsa og fin blogg du har fått deg her da! :) Moro!

Anne Bente sa...

åhhh ja hvem de rkunne det også, men mit engelske er baare total dårlig :)

Vibeke sa...

Hei Linda!!!

Bare innom for å takke for ditt besøk hos oss i ScrappeHuset jeg!!! Håper du blir en fast gjest!!:)