CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag 18. august 2008

{{ Scrappesnop }} fra ScrappeMania!!

Gratulerer så utrolig mye til ScrappeMania med over 20 000 besøkende!! Og med den flotte utfordrings bloggen er ikke det så rart!!

Der er flotte oppgaver og jeg er så glad for at jeg fant den siden. Og jeg bare MÅ titte innom der hver dag!! Og ved å feire dette, har dem fått seg ny flott header

og så fortsetter dem å feire ved at dem gir ut denne { scrappesnopen } til en av oss lesere!

Så stikk innom og ta en titt da vell! ;)



1 kommentar:

Angella sa...

Hei Linda
Hyggelig at du stikker innom bloggen min... Jeg kjøper for det meste ting på Minnehjørnet på Ski. Bilen har jeg hatt liggende lenge. Tror den er kjøpt på Panduro. Det lille hjerte er fra Kort og godt. De har eget nettsted hvor du kan handle disse. Personlige stempler kan du få kjøpt via Scrappemagasinet. De jeg har er kjøpt på ebay, søk på stempler.

Vi snakkes
Angella