CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag 12. august 2008

{mmm...godt}

her har jeg brukt;
Bazzil Kartong blå
Bazzil kartong rosa
magic mesh bronze
swirls & tags &fastners fra BG chip stickers -two scoops- og -sultry-
rosa thickers fra AC (husker ikke navnet)
rosa mini alfabet stickers fra MM
dus rosa blomstrette ''filtbånd'' fra panduro
hvit hjertesten perle
nøkkel fra panduro
brun scrapper's floss
blomst
brads
'fastner'
nål m perlehode
glitterstick
distress ink 'tattered rose-
Denne ble jeg igrunnen bra fornøyd med. Her har jeg faktisk ikke brukt noe mønster ark, og det var igrunnen litt gøy :) valgte blå bazzil her pga det blå i hånkle og bronze magic mesh tar opp fargen av hud :) tok oppsettet i utganspunktet etter skissen til MN's skissekonkuransen, men fant ut at den ble ikke helt som skissen. Og jeg kan jo ikke bare lage te konkurranser, da blir det så kjedelig her inne på bloggen i lange perioder *hihi*
Jeg skulle hatt tre M'r på LO'n, men jeg hadde bare 2, så det fikk gå *hehe*

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Flott LO!!!! Fint bilde!!:)

Tenkte Jeanette når jeg så den jeg;)Minnet om henne:)

Linda S. L sa...

hu er smittsom ser du *ler*
neida, men du syns det ja?

takk for koselige kommentarer du legger igjen v LO'ne mine vibeke. setter pris på det :)

klem

cathrineangelica sa...

hei linda:)

tusen takk for alle koselige kommentarer i bloggen min, setter jeg veldig stor pris på:)

over til loene dine, der er jo kjempe fine:)
føler de er "koselige" uten at jeg håper det høres dumt ut, hihi..
skal definitivt legge til deg i blogg listen min:)

ha en strålende kveld:)

cathrine angelica

Jeanette sa...

så fin lo, da! deilig med melk, ja. *fnis*

Håper du snart er klar for litt fjasing igjen. *klem*

Anne M sa...

Kjempeskjønn LO!!

Renee sa...

For et utrolig nyyydelig bilde plassert på en kjempeflott LO

Og tuusen takk for koselig velkomsthilsen til ScrappeHuset - fikk jeg meg en tur i bloggen din og.

Klem Renee