CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag 11. august 2008

{GjesteDesigner#3} - ScrappeMania- "ei sta lita jente!"

Jeg prøver meg på å delta på ScrappeMania for første gang. Kjempe morro!! :)
Oppgaven jeg har valgt her er fra {GjesteDesigner#3} og her er oppgaven;

{Oppgaven til dere denne gangen er å scrappe bilder som ikke er perfekte. Dere kan løse denne oppgaven som dere vil, men dere må ha med minimum 20 ord i teksten.}



Jeg har da valgt her å bruke non bilder som samboeren min har tatt av eldste jenta vår, på en av deres mange rusle turer. Han har brukt mobilkameraet, så alle bildene ble ikke så bra nei, og derfor syns jeg dem da passet perfekt til denne oppgaven:)
Det var en artig Lo og lage, brukt mye stasj og det tok seg sin tid å feste *hehe* men morro lell :)
Jeg har brukt;
mønsterark fra BO-BUNNY
rosa Bazzil kartong
rosa blonder fra stoff&stil
''kakeduker''
flowers fra ClearScraps
arrows XL ghost shapes fra heidi swapp
sorte thickers fra AC
mini alfa stickers fra MM
masse forskjellige blomster
brads
mye raindrops
knapp og rund binders
fastners
rubon tekst fra Nille
chipboard swirl fra panduro
ice-glitter-stick
distress ink -tattered rose- og -milled lavender-
brukt hjørne-puncher og skalpell på bildene

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Kjempefin var denne! Du er flink til å bruke raindrops - og synes at denne ble fyllt med mye flott!

mi@ sa...

Hei.
Flott LO du har laget. Håper jeg får tid til denne jeg også.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger i bloggen min.
Ha en fin dag!

Vibeke sa...

Så fin denne ble!!!:)
Et så gøy at du er i full gang med scrappingen igjen!!:)

Elisabeth sa...

Skikkelig flott layout, likte lag på lag med mønsterark og oppsettet ditt :)
Tusen takk for at du tok utfordringen.

{ Kristina } sa...

Kjempesøt layout du har laget til utfordringen! Ble veldig stilig med det oppsettet. :)

Takk for at du deltar.

Kristina, ScrappeMania