CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 7. august 2008

''helt fersk''

her har jeg brukt;
BO BUNNY's back to backs side2 mønsterark
Thickersalfabet in pink (?got no name)
Brads
Blomster
"kakeduk"
BG sugared Rub-Ons
Distress Ink 'tea' og 'tattered rose'
6x12 LO
Denne Lo'n har jeg scrappet etter egen "fantasi", dvs jeg har ikke brukt skisse eller lift som jeg pleier å se etter oppsett og sånt :)
Og jeg er meget fornøyd :)
Her er lille Viktoria virkelig 'helt fersk', hun er ca 8 minutter gml på dette bildet.



this layout i've scraped after my own fantasi, well that will meen that i've not used a sketch or lifted anyone , as I use for inspirajon.
And i'm quite pleased with it :)
Here Vitktoria really are "helt fersk" = brand new= she's about 8 min. old here:)



1 kommentar:

Vibeke sa...

Så flink du har vært!!! Mange flotte Loer!!! Herlig å se at du er i gang igjen!!!:)
Må prøve deg på liften til i morgen også da:)